Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΡΕ, 24 ΜΑΙΟΥ 2009



Στις 24 Μαϊου διεξήχθει από το Κέντρο Ρεφλεξολογίας και Έρευνας, η 8η Ημερίδα των τελειοφοίτων της σχολής, στο Σύλλογο Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας, στη Λ.Βουλιαγμένης (πρώην Αμερικανική Βάση Ελληνικού) με θέμα "Σκλήρυνση κατά Πλάκας - 10 Χρόνια Εμπειρίας".



Η ομιλία που ξεχώρισε για εμένα προσωπικά ήταν του Νικήτα Καμπάνη, Το Στρες και η Επίδραση του στη Σπονδυλική Στήλη. Θα ήθελα όταν τελείωνα και εγώ την εκπαίδευση μου να ήμουν σε θέση να ετοίμαζα και να παρουσίαζα μία τέτοια εργασία!

Αναμφίβολα τα ευρήματα της έρευνας των Βουγιούκα και Αλεξανδρή ήταν ενδιαφέρον ωστόσο περίμενα (όπως και άλλοι Ρεφλεξολόγοι και σπουδαστές Ρεφλεξολογίας) περισσότερες πρακτικές πληροφορίες γύρω από το θέμα αλλά και τον τρόπο σκέψης τους στην προσσέγγιση της ΣΚΠ. Ελπίζω να μας αποζημιώσουν τα πρακτικά.


Πολύ καλές ομιλίες ήταν και των:

Κεραμισινού Ειρήνη, Τα πόδια
Σαμψών Κατερίνα, Ασθένεια-Ρεφλεξολογία-θεραπεία
Το νόημα της Υγείας και της Νόσου, Αρσένη Σμαράγδα

Τέλος, η οργάνωση της εκδήλωσης ήταν άρτια, πλήρης, φιλόξενη και υποδειγματική!
Μου άρεσε πολύ η ιδέα της κλήρωσης επι τόπου συνεδριών Ρεφλεξολογίας.

Και του χρόνου!!!!



Συναντήσα και την κ.Ανθή Βρέττα, από τις πρώτες Ρεφλεξολόγους στην Ελλάδα, και πραγματικά έμπειρη. Το ξέρατε ότι η ιστορία της Ελλήνικής Ρεφλεξολογίας ξεκίνησε από ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Κάτι ετοιμάζει αλλά δεν με αφήνει να το πω......

Δεν υπάρχουν σχόλια: