Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Με πολύ μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο 1ος Ποσειδώνιος Ημιμαραθώνιος.



Όλα καλά πήγανε την Κυριακή στον ημιμαραθώνιο, είχε πολύ ωραία μέρα, οι αθλητές έκαναν το long run τους, απόλαυσαν τις υπηρεσίες των σπουδαστών του Natural health Science, οι σπουδαστές αποκόμισαν πολύτιμη εμπειρία, και η Ρεφλεξολογία είχε την τιμητική της.
Κάτι που με ευχαρίστησε ιδιαίτερα και θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι η παρουσία του Καθηγητή μάλαξης, Φυσιοθεραπευτή αλλά και Ρεφλεξολόγου Δημήτρη Καραμανή.
Ο Δημήτρης υπήρξε καθηγητής μου, όποτε μιλάμε αλλά και με την συμπεριφορά του συνεχίζει να είναι!
Ήρθε στο ραντεβού την Κυριακή και είδε ότι οι πρώτοι αθλητές είχαν ξαπλώσει να δεχτούν τις υπηρεσίες μας. Ο Δημήτρης ΑΜΕΣΩΣ τακτοποίησε τα πράγματα του και πήγε δίπλα στους μαθητές και εργαζόταν σιωπηλά - συμβουλευτικά δίπλα τους (κάτι που είχε κάνει και μαζί μου σε μαραθώνιο στο παρελθόν) αλλά αυτό οφείλει να το κάνει ένας καθηγητής, έτσι δεν είναι!!!
Το εντυπωσιακό ήταν όταν ένας ηλικιωμένος ίσως δρομέας ίσως και όχι ζήτησε να του μαλάξουν την πλάτη ψηλά και αντί να τον αφήσει να περιμένει στην σειρά τον εξυπηρέτησε αμέσως, έστω και στην κερκίδα! Ο κύριος φαίνεται το απόλαυσε έστω και σε αυτή την όχι και τόσο επαγγελματική θέση.
Κρατάω το σεβασμό και αγάπη του Δημήτρη προς τον συνάνθρωπο και υπενθυμίζω ότι είναι διακεκριμένος, επιτυχημένος και γνώστης της δουλείας του, το λέω διότι δεν το λέει αυτός και συνήθως αυτοί που τα λένε για τον εαυτό τους είναι και αυτοί που συμπεριφέρονται με έπαρση, υποκρισία και αλαζονεία.
Εγώ θέλω να είμαι περήφανος για αυτούς που ήσαν δάσκαλοι μου και για τον Δημήτρη είμαι!
Σπύρος

Στην παρακάτω εικόνα απεικονίζεται ο Δήμαρχος Φαλήρου με τον κ. Θανάση Πανταζόπουλο ο οποίος και αυτός έκανε τα πάντα εκτός από Ρεφλεξολογία, την επόμενη φορά ίσως!












Δεν υπάρχουν σχόλια: