Ο Ιπποκράτης στο βιβλίο του Περί Φύσιος Ανθρώπου μας παρέχει την περιγραφή του αγγειακού συστήματος που περιλαμβάνει τις φλέβες.
Από τις τέσσερις φλέβες που περιγράφει ο Ιπποκράτης, η τέταρτη περιλαμβάνει την Φλέβα του Έρωτα αλλά ως μέρος μιας μεγαλύτερης γενικής φλέβας που καλύπτει και συνδέει την περιοχή των βραχιόνων και του θώρακα χωρίς ειδική αναφορά στην καρδιά.
Ο Ιπποκράτης δηλώνει επίσης ότι "Υπάρχουν επίσης στο σώμα πάμπολλες και ποικιλόμορφες φλέβες με αφετηρία την κοιλιά, που μεταφέρουν την τροφή στον οργανισμό."
Είναι λοιπόν πιθανό να είχε σκεφτεί αυτή τη σύνδεση, αλλά η Vena Amoris πιθανότατα να περιγράφηκε λεπτομερώς από κάποιον ιατρό ακόλουθο της Ιπποκρατικής σκέψης πολύ μεταγενέστερου του Ιπποκράτη που ασκούσε την ιατρική κάπου στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Επίσης να σημειώσουμε ότι η Φλέβα του έρωτα βρίσκεται μόνο στο αριστερό χέρι αλλά ο Ιπποκράτης περιγράφει τις τέσσερις φλέβες ως ζεύγη.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το γεγονός ότι μεταξύ των πέντε δακτύλων είναι οι δύο παράμεσοι που συναντούνται και τα τρία δερμοτόμια, ακολούθως και τα τρία νωτιαία νεύρα των σπονδύλων Α6, Α7 και Α8 που τελειώνουν στα ακροδάκτυλα, κερκιδικό, μέσο και ωλένιο νεύρα. Παρατηρώντας την εικόνα καταλαβαίνουμε ότι θα συναντηθούν και τα τρία δερμοτόμια εκεί που θα φορούσε κανείς ένα δαχτυλίδι. Φυσικά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ποικιλίες στα δερμοτόμια που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Όπως ακριβώς και στους διαφορετικοί χάρτες ρεφλεξολογίας.
Τέλος, ο μεσημβρινός του Τριπλου Θερμαστή ή SanJiao ξεκινά στο ραχιαίο μέρος του τέταρτου δάκτυλου. Αρχικά, τα τρία νεύρα που συζητήθηκαν προηγουμένως έρχονται στο μυαλό, αλλά εδώ οι τρεις "θερμαστήρες ή καυστήρες" αντιστοιχούν στα τρία τμήματα του σώματος του κορμού, θα μπορούσε άραγε να υπάρξει συσχέτιση εδώ με τα τρία αυχενικά νεύρα?
Σε αυτόν τον μεσημβρινό εκεί όπου θα φορούσε κανείς το γαμήλιο δαχτυλίδι αντιστοιχεί στο σημείο βελονισμού San Jiao 2, το οποίο μπορεί να καθαρίσει τη θερμότητα στο ανώτερο από τα τρία επίπεδα και να ανακουφίσει τον πόνο κατά μήκος του μεσημβρινού. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία διαταραχών των ματιών, των αυτιών και του στόματος, συμπεριλαμβανομένης της γλώσσας. Αυτό αντιστοιχεί με κάποιον τρόπο στους χάρτες ρεφλεξολογίας ακόμη και στις αρχές της Ζώνο θεραπείας.
Το σημείο έχει μία επιπλέον δράση επιφέροντας ηρεμία του πνεύματος.
Μήπως για αυτό όταν είμαι ανήσυχος, στρίβω αντανακλαστικά την βέρα μου χωρίς να το προσέξω, επιδιώκοντας να ηρεμήσω το πνεύμα?
Να προσέχετε όλοι, και αφήστε ένα σχόλιο εάν έχετε άποψη η γνώση σε όσα είπαμε σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου