Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Through the feet to the Heart - Γερόντισσα Γαβριηλία



Εδώ και κάποια χρόνια άκουγα αναφορές για την ζωή της Γερόντισσας Γαβριηλίας και την ενασχόληση με τα πόδια. Ο φίλος και καλός συνάδελφος Ιωάννης Υφαντής μία μέρα ήρθε από το εργαστήριο μου για να μου δείξει τις συγκεκριμένες αναφορές στο βιβλίο "Η ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ". Μάλιστα ο Ιωάννης μου πρότεινε να το κρατήσω και να το μελετήσω, εγώ του απάντησα "δεν έχω χρόνο για να το διαβάσω τώρα" και του το έδωσα πίσω. Εκείνη ακριβώς την στιγμή άστραψαν τα φώτα στο γραφείο και έσβησαν. Μέσα μου θορυβήθηκα, λέω "Λες να είναι σημάδι από την Γερόντισσα", και το πήρα το βιβλίο πίσω.

Εχτές ο Ιωάννης με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι βρήκε το παραπάνω φωνητικό απόσπασμα για να ακούσω με τα ίδια μου τα αυτιά την αγάπη που φέρουν τα λόγια της.
Ευχαριστούμε τον Ιωάννη που το μοιράστηκε μαζί μας αλλά κυρίως την Γερόντισσα για την ΑΓΑΠΗ.

Του Γιάννη του αρέσει ιδιαίτερα η μέθοδος της Μεταμορφωτικής και είναι πολύ καλός Ρεφλεξολόγος. ioannisyfantis@yahoo.gr



.....Γιάννη δεν το έχω διαβάσει το βιβλίο ακόμα, θα στο επιστρέψω το Σεπτέμβρη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: